بستن پنجره انتظار

طراحی و ساخت سامانه های غشایی

  • طراحی و ساخت سامانه های اولترافیلتراسیون در مقیاس 2 تا 1000 مترمکعب بر ساعت با ماژول های AquArya
  • طراحی و ساخت سامانه های اولترافیلتراسیون در مقیاس 2 تا 1000 مترمکعب بر ساعت با ماژول های وارداتی
  • طراحی و ساخت سامانه ها به صورت نیمه اتوماتیک یا تمام اتوماتیک
  • طراحی سامانه ها بر اساس درخواست مشتری به صورت دبی ثابت و یا فشار ثابت
  • ارائه خدمات مشاوره برای طراحی سامانه اولترافیلتراسیون توسط مشتریان
  • در طراحی سامانه ها، تمامی فرایندها بر روی رایانه های صنعتی پیاده سازی شده و فرایندهای فیلتراسیون و بازیابی به درخواست مشتری به صورت اتوماتیک اجرا میگردد. در ساخت سامانه ها از تجهیزات اتوماسیون برند Seimens و ابزار دقیق اروپایی استفاده می گردد و بنا بردرخواست مشتری می تواند با برندهای مشابه کره ای جایگزین شود.

 

سامانه‌های تصفیه آب پاکاب بر پایه فناوری‌های غشایی اولترافیلتراسیون، اسمز معکوس و نانوفیلتراسیون اختصاصاً برای تولید آب آشامیدنی به‌کار می‌روند و راهکار قابل رقابتی برای مشکلات تصفیه آب مناطق فاقد زیرساخت تصفیه آب به شمار می روند. سامانه‌های پاکاب نیازی به استفاده مستمر از مواد شیمیایی ندارند و کیفیت آب خروجی از آنها تقریبا مستقل از کیفیت آب ورودی می‌باشد. این سامانه‌ها در

ظرفیت کوچک،

ظرفیت بالا

کانتینری (مواقع بحران به صورت قابل‌حمل)

در محدوده 400 تا 10000 لیتر در ساعت موجود است.

کاربرد پاکاب:

طراحی به صورت قابل حمل برای جابه جایی در مواقع بحران نظیر سیل، زلزله و ...

طراحی سامانه‌های کوچک تصفیه آب پاکاب برای

  • مدارس
  • ساختمان‌های عمومی
  • ادارات دولتی
  • اماکن پر تراکم عمومی و مذهبی
  • رستوران‌ها
  • هتل‌ها، مناطق تفریحی عمومی

  • پایگاه‌های نظامی

طراحی، نصب و راه اندازی آب شیرین کن برای گاوداری ها جهت مصرف آب دام

استفاده از فناوری اسمز معکوس برای کاهش شوری آب و حذف باکتری های مضر در سلامت دام تاثیر بسزایی دارد. استفاده از فناوری اسمز معکوس با کاهش یون ها در آب و کاهش سختی(TDS) موجب سلامت دام گشته و مرگ و میر آنها را کاهش می‌دهد.

شرکت توکا پارسیان تاکنون موفق به نصب سامانه های آب شیرین کن برای گاوداری های متعددی در سطح استان گشته و توانایی ساخت و راه اندازی سامانه های آب شیرین کن برای گاوداری ها از 20 تا 100خ مترمکعب در روز به همراه پیش تصفیه های لازم را دارد.

طراحی و نصب آب شیرین کن برای تصفیه آب چاه کشاورزی

استفاده از آب شیرین کن اسمزمعکوس برای تصفیه آب چاه کشاورزی بسیار پرکاربرد هست. استفاده از آب های شیرین یا با سختی پایین برای آبیاری گلخانه ای یا قطره ای برای افرایش تولیدات کشاورزی بسیار موثر است و از آسیب به خاک جلوگیری می‌کند.

طراحی و نصب آب شیرین کن برای بازچرخانی پساب

استفاده مجدد از پساب صنایع و بازچرخانی آن در صنعت به دلیل کاهش منابع آبی کشور و خشکسالی در سالیان اخیر روند روبه رشدی به خود گرفته و بسیاری از صنایع بزرگ را ملزم به استفاده از پساب جهت تامین آب وادار نموده است.
در حال حاضر آب تصفیه شده حاصل از تصفیه خانه‌های فاضلاب به عنوان یک منبع جدید و پیوسته مورد توجه قرار گرفته است. اسمز معکوس همراه با پیش‌تصفیه های لازم برای استحصال آب مناسب بازچرخانی در صنعت در راس توجه صنایع می‌باشد.

آب حاصل از بازچرخانی پساب، برای کشاورزی، آبیاری فضای سبز، کارواش، مکان های تفریحی و ... قابل استفاده است.

شرکت توکا پارسیان پیشرو توانایی ساخت سامانه های اسمز معکوس و طراحی پیش‌تصفیه و پس تصفیه‌های لازم جهت تامین آب صنایع در ظرفیت‌های کوچک تا بسیار بزرگ را دارد.

این شرکت با بهره‌مندی از توانایی کارشناسان مجرب و روش‌های شبیه‌سازی صنعتی می‌تواند بهترین روش را مناسب با آنالیز آب خوراک پیشنهاد دهد.

شیرین سازی آب دریا

در کشور ما با توجه به وضعیت اقلیم خشک و نیمه خشک، مشکلات کمبود آّب از چالش های جدی است. شیرین سازی آب دریا یک منبع دائمی آب شیرین ایجاد می‌کند.

برای دریافت مشاوره رایگان و استعلام قیمت با شماره 03195010820-2 بخش فنی و مهندسی تماس حاصل فرمایید.